lördag 25 april 2009

Det som försvinner i snö, kommer fram i tö....

Under hela vintern finns dom inte. Ingen har sett dem. Ingen har vetat att de existerar. Men så kommer våren och POFF...så dyker dom upp. Med sina muskulösa armar, med nya fräscha tatueringar, med nya vita t-shirtar så att man kan skymta sex-packen på magen, med en lagom solariebrun bränna och till detta har dom även ett par ljusa lagom tajta jeans...Och då vet man var dom varit hela vintern...på ett gym nånstans långt långt borta....
Det jag dock undrar över då det gäller dessa muskulösa varelser, som vaknat inför årets jakt, är varför går dom oftast likadant klädd!? Är det för att
1) tillsammans är vi starka?
2) vi vill starta en pojkgrupp? (för dansa kan vi ju också göra...dock aldrig nykter)
3) tänk om man tar fel färg på t-shirten och polaren bara får brudar...bäst att va lika... ;)

Jag hoppas iallafall att deras jakt på det motsatta könet lyckas, för rackarns va dom har slitit för beach 2009 i vinter! =)

Själv så strävar jag väl på beach 2015....det känns som ett bra mål! Och allt innan det är ju bara positivt! =) I sommar är det dock inga sex-pack som kommer att synas på min mage....snarare två jätte vågar...och väldigt vilande muskler...=)

Idag ska jag njuta av vädret, tomten och kärleken....ska också leta efter den där kabeln.

Kramelikram

5 kommentarer:

  1. hahahaha så sant vännen!!! vi fick ett gott skratt till morgonkaffet!! ha en helt underbar dag!! kram anna, johan o kottarna

    SvaraRadera
  2. Är en ny dyr ?????
    mamma

    SvaraRadera
  3. Menar förstås en KABEL!!!

    SvaraRadera
  4. VÄLKOMMEN TILLBAKA!!
    Men vad an detta INGA bilder! Kan bli så att saker försvinner när man har för städat eller packat för bra.
    Jag ska komma och hjälpa dig att leta!
    Sorry att jag inte ringde upp senast, Kalle och jag hade ett sånt givande samtal om varför jag inte hade parkerat bilen på ett annat ställe.Glömde bort resten av den vuxna omgivningen!
    puss!

    SvaraRadera
  5. på jobbet kallar vi det volanger! fint!

    SvaraRadera