fredag 24 april 2009

Hej världen!!!

ÄNTLIGEN!! =) Det tog 24 dagar, men nu har vi äntligen fått internet.
Saknat mig!? ;)

Ja...vi har nu bott i huset i ca en månad och kan inget annat säga än att vi trivs och mår allatiders, här i vårat slott.=)
Innan vi flyttade in så va vi (jag) helt inne på att här ska det målas och dolidittas på en gång...men nu då vi fått in våra saker och våren är här....så får allt målande vänta ett slag. Och sen så känns det bra att bo i sig ett slag....bara med tanke på att lilla toan där uppe...ja...där har jag nya idéer varje dag. Tur att jag inte börjat måla än... ;)

Lite nytt har det dock blivit. Helt nya möbler i vardagsrummet och köket. Har väl aldrig skruvat så mycket Ikea möbler i mitt liv som under dessa veckor, det gav en härlig träningsverk....Har även lärt mamma en massa nya fula ord med tanke på att hon var här då alla möbler skulle ihop...
Ja, mamma o pappa va alltså här påskveckan. Mysigt!! Mamma hjälpte mig att sy gardiner och pappa tapetserade sovrummet, med min hjälp förstås! Och resultatet blev Super duper fint! Pappa fick även fixa lite av det elektriska. =)

Vi..ok..Jimmy har tagit bort gångplattorna och lagt nytt grus. Fint som snus blev det!

TYVÄRR kan jag inte visa bilder än....hittar inte "föraöverbilder-kabeln"....

Denna vecka har jag cyklat till och från jobbet...närmare fem mil har det blivit! =)

Ja, nu med intenet är allt som vanligt igen...nästan...allt känns bara bättre och underbarare!

Hoppas alla har en trevlig kväll!

Kramelikram

4 kommentarer: