onsdag 4 juli 2012

Och semestern fortsätter...

På hemmaplan.
Men först, lite bilder från borta semestern!
Vi började tisdagen med att gå å Universeum.


















Sen då Elis hade somnat och vi skulle vila benen blev det delade åsikter om VAR vi skulle sitta.
Jimmy tyckte detta var den bästa utsikten;



Och jag tyckte denna. Och som domare måste jag säga att jag vann! ;)



Hursomhelst. Efter sovstund blev det Lisseberg! Igen! :)



Jag vann på chokladhjulet!!












Och idag var det hemresedag, men innan vi styrde kosan norrut, stannade vi på Borås djurpark.
Och gladast blev Elis då vi skulle gå in där man får klappa djuren. Han sprang in till första lilla gris han såg:)





















Och dagens viktigaste fråga;
-"Mamma, har björnarna snopp?"








Vi har haft toppen bra dagar och vi tror att Elis är mer än nöjd!! Även om han, hela resan, har pratat om att han och Jimmy ska klippa gräset hemma.

Efter att unge herr Bjöörn somnat, njöt jag och kärleken på altanen i det fina vädret!



Kramelikram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar