tisdag 17 juli 2012

14/7 2012

En sån fin dag det var.
Helt underbar faktiskt!
Och just den dagen fick jag bli fru till världens bästa man.



Klockan 14 vigdes vi i Rådhussalen inför våra föräldrar som var vittnen.
Sen blev det catrad mat, från Forsen, hos svärisarna.
Och med oss var våra syskon med familjer.
Precis som vi ville ha det!















Natten spenderades i sviten på scandic. Och h e r r e g u d vilken fin svit!! Inte för att jag bott i nån förut så att jag kan jämföra, men ändå. Oj oj oj.













Och alla små detaljer som fanns överallt;


























Har jag sagt att det var en helt underbar dag?

Det enda lilla lilla problemet är det här med att lära sig skriva ett nytt efternamn.
Jag tycker att det är svårt med B:et och Ö:na.
Så att heta Jenny Rn funkar helt okej för mig just nu....

Kramelikram




Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar