söndag 20 maj 2012

Payback's a bitch.

Idag har det varit stora rensa/röja/slänga dagen hos familjen Lundberg-Bjöörn.
Två förråd har fått sig en omgång, men när det var dax för garaget tog energin slut.
Jag är hursomhelst grymt nöjd!!
Har ingen före bild inifrån det bruna skjulet, förlåt, jag menar såklart friggeboden.
Men det var minst sagt svår gått därinne förut...men nu;






Städat och fint! Allt gammalt skit från förra ägarna är numera borta.
Nu är jag super peppad på att måla skjulet rött, så bara lönen vill plinga in på kontot, kan jag åka och köpa färg! :)

Sen gav vi oss på förrådet bakom garaget.
Och det var i lika stort behov av rensning som skjulet.







Men nu har var sak fått sin plats och tänka sig, vi blev tre hammare rikare!






Sen kan man ju undra varför,i hela världen, vi har sparat toa locket som vi bytte för tre år sen...



Vädret har minsann varit på topp idag. Linne och barfota i tofflorna. Fint som snus.
På eftermiddagen kikade kusin Viktor med föräldrar förbi och dom hade med sig en liten "present".
Det visade sig att Jimmy köpte denna lilla ljudanläggning till Viktor då han var liten och nu var dom sååå vänliga att ge tillbaka den till oss. Tack snälla...!



Och Elis tycker självklart att det låter som bäst då ljudet är som högst...Underbart...!
Nu håller jag tummar och tår att Fam. Gradin har kasserat ljudliga leksaker som jag har varit vänlig att ge... ;)

Ja, det var väl vad som hänt idag. Fullkomligt älskar effektiva dagar!
Nu väntar jag bara på att Elis ska somna, så att jag kan ställa mig på löpbandet och göra mig av med lite spring i bena!

Kramelikram❤





- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Så fint det blev i flygeln nu behöver man ju inte bryta bena när man går in
    KRAM mamma

    SvaraRadera
  2. Alla ljudliga leksaker som vänligen donerats till familjen Gradin från superfaster Jenny har noggrant sparats och försetts med nya batterier för att till sommaren överlämnas som gåva till unge herr Bjöörn. Dock har i efterhand inköpta hörselskydd kommit på villovägar och kommer inte att medfölja paketet... *MOAHAHAHAHAHAAAAA*

    SvaraRadera