onsdag 16 maj 2012

Dagen efter.

AjajajAJ!
Att gå nerför trappen imorse var fruktansvärt. Att Elis dessutom ville bli buren och jag var tvungen att spänna mina ömma muskler, gjorde ju inte saken bättre.
Har känt mig jobbigt bakis hela dagen.
Trött efter en kväll då jag hade svårt att somna.
Var sjukt trött i kroppen, men alldeles glad och speedad över min prestation så att jag inte kunde slappna av.
Lägg till lite toa besök efter att ha hinkat i mig vatten och en liten mini Bjöörn med hosta, så ja, sovtimmarna blev inte så många.

Har trots all vansinnig träningsvärk och sömnbrist, varit galet nöjd och glad idag.
Att springa Vårruset är tame fasiken det roligaste jag gjort på länge. (och jo, det blir nästa år med!)
Jag o Hanna pratar om att springa ett annat lopp i höst. Känner redan peppen! :))

Imorgon kommer denna fruktansvärda träningsvärk att kännas ännu mer, men det är bara att den kliver åt sidan, för imorrnbitti blir det ut och luffsa.
Underbart!

Har ni förresten hört låten "Dansa Pausa"? Elis sjöng iallafall till den idag. Ja, med en annan text alltså; "Dansa Bajsa"
Rätt svårt att hålla sig för skratt:)
Länge leve kiss och bajs!

Sov gott!
Kramelikram❤

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar