söndag 6 maj 2012

Häpp!

Har nästan hämtat mig från onsdagens morgon kaos.
Tyvärr blir man påmind varje gång det är dax för ett besök i badrummet.
Mäklarn var här i fredags för att värdera huset. Han dök ju inte upp sist, eftersom han hade glömt bort det....
Han tyckte iallafall att badrummet såg fräscht ut(???), men att handfatet såg lite nött ut.
Lite nött?? Haha, ja herregud.

Veckans väder har varit som en berg och dal bana och där onsdagen var absolut bäst!!




Annars så har det inte hänt så mycket.
Jag känner mig lite energilös och lite täppt och snuvig. Börjar tro att det kanske är en pollenallergi som har kommit på besök.
Har inte ens energi till att träna, jag gör det dock än då. Och stiltje är det på viktnedgången också.
Minus 9,6 har det blivit och det har det stått på ett tag nu också.
Jag vet att det är AS-BRA!! Men jag ska ju gå ner mer.
Nåja, det är bara att ta nya tag!

Idag var det klippa gräs premiär.
Elis blev först rädd.
Sen tyckte han att det var skoj.
Men så kom han på att han skulle vara rädd...







Imorgon ska jag på fotvård. Det kommer att bli lövly!!

Kramelikram❤

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Det är inte dags att klippa gräset riktigt än hos oss....
    KRAK mamma

    SvaraRadera