torsdag 9 februari 2012

Stolt.

Sen man blev förälder har man blivit stolt x antal gånger. Som första gången Elis snurrade från rygg till mage och som då han började krypa.
Eller varför inte då han tog sina första stapplande steg.
Då blev jag stolt.

Och senast jag blev riktigt stolt var härom morgonen.
Jag stod i duschen, Jimmy var på övervåningen och Elis kommer in till mig i badrummet.
Han tar först av sig pyjamasbyxorna och sen tar han av sig sin mega kissiga blöja.
Och sen sätter han sig på pottan och BAJSAR!!
Det är ju verkligen huuuuur stort som helst!
Han reser sig upp och tittar förvånat ner i pottan och säger;
-"mamma, titta bajs"
Jag står i duschen och jublar och gör high five.
Jag blev så stolt!
Vår fina lilla prins har bajsat på pottan!! :)

Kramelikram


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: