onsdag 15 februari 2012

Framgång och motgång.

Jag har nått mitt första delmål.
(totalt -4,5 kg)
Men har inte belönat mig än.

Jag har letat igenom hela cyberspäjs efter en outfit att ha den fjärde mars, då"Andra chansen" sänds härifrån Nypan.
Men det ända jag klickat hem är sängkläder.
(känns inte så värst schlager att ha ett lakan virat runt om sig)

Jag har energi för att springa en mil.
Men är superdupermega förkyld.
(så vid brevlådan skulle jag nog behöva vila)

Jag var gravid.
Men jag fick missfall.
(det var inte meningen just nu. livet går vidare.)

Jag fullkomligt ä l s k a r mitt jobb.
Men måste tyvärr vabba imorrn.
(jag är dessutom så jobbig så att jag tjatar i stort sett varje dag om hur roligt det är att jobba, till mina arbetskamrater)


Jag längtar efter att få ställa mig på löpbandet.
Men...
Va fan är det jag skriver!?
Längtar JAG efter att få TRÄNA!?
Jag är nog sjukare än vad jag trodde.

Nåja.

God natt.



- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Ledsen för ditt missfall! Håller tummarna att det går vägen för er nästa gång!

    Jag gillar oxå ditt jobb :)

    SvaraRadera
  2. Kraaaam! Världens bästa Jenny!! Vi längtar efter er! Men snart så! Snyggt jobbat! Själv kämpar jag med några stackars kilon... Har 4 kvar tills åtminståne JAG är nöjd. Kroppen får vara nöjd med det med. Det ska tydligen va nyttigt att träna, har jag hört. Har dock inte kommit dit än. Visserligen är mitt mål att varje dag ha en aktivitet som gör mig svettig och som höjer pulsen, men Johan orkar inte hänga med riktigt...! ;) Det blir snöskottning och zumba istället. Springandet får vänta tills det blir ljust på kvällarna och snöfritt efter skogsvägarna!
    Kramelikram! Vi ska titta efter dig på TV den 4:e!

    SvaraRadera
  3. Tack! Vi håller också tummarna!
    Anna, vi längtar efter er med!!

    SvaraRadera