söndag 26 februari 2012

På't igen.

Gårdagens promenad på ca sju kilometer slutade med två Alvedon och två timmars sömn. Vet inte om det var en mix av rester från förkylningen, blåsten och det felaktiga valet av trosor som gjorde att huvudvärken from hell kom på besök.
Men pigg som en mört var jag efter vilan!
Hemmagjord pizza stod på menyn och till efterrätt TRYCKTE jag i mig en tipp topp. Kommer inte ens ihåg att jag öppnade den, men slurp sa det och den var slut...

Idag har det kalasats, så även dagen har bjudit på smaskiga grejer. Meeeen, klappar mig själv på axeln då jag faktiskt bara tog EN av varje sort.
Det hade jag inte gjort innan jul...

Tog mig en liten kort promenad efter middan och sen efter att Elis somnat försökte jag mig på att göra plankan.
Det gick väl si så där. Tror att magmusklerna fortfarande är i ide, för jag kände mig mer som en sån där vind och sned planka på Bygg Max, som man väljer bort...

Det känns iallafall skönt att SAKTA men säkert komma igång igen och hoppas att förkylningen ger med sig helt snart. Gärna NU!!
Även fast jag skött mig med maten (ja, förutom helgens svullande) så känns det att jag inte rört på mig på två veckor.
Känner mig...annorlunda i kroppen. Sen så längtar jag sjukt mycket efter att stå på löpbandet och tänka på INGENTING. Bara få koppla bort allt som händer och sker runt om en. Underbart!!

Nu: Sova.
God natt!

Kramelikram❤




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar