söndag 27 februari 2011

Plötsligt händer det!

Jag gjorde dom godaste köttbullarna som någonsin har gjorts, till middag. Och jag höjer mig gärna till skyarna för dessa underverk!
Kommer förmodligen aldrig att lyckas göra dom så perfekta igen så därför klappar jag mig själv på axeln och säger Fan va du är braaaa! =)
Visst luktar det skryt!?
Underbart! ;)

Vi har tagit tag i motionen och kosten här på Sveas väg. Känns alla tiders och det bästa av allt är att det inte är nån stress och press.
Jag har några mål med det hela....men dom behåller jag för mig själv! =)
Apropå vikt och träning (som förövrigt är lika vanligt att prata om som vädret) så har jag hittat en kanon blogg, en riktig kontrast mot allt de smala, BIG-ASS fashion. Och den finns på Amelia.se

Idag har vi varit ute och åkt pulka. Elis har också kämpat på att gå ute, vilket är en aningen svårt, men skam den som ger sig! ;)

Hoppas alla haft en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar