söndag 20 februari 2011

Ove Sundberg!

Är väl en man som går en på nerverna! Han är liksom en irriterande igel i rumpan. Jag skulle bara vilja skrika åt honom att han ska gå och dra nåt gammalt över sig!
Tack och lov finns han inte på riktigt.
Ja, alltså inte i mitt liv iallafall. Men nån stackare har säkert en egen Ove att dras med.
Stackars, stackars den!

Idag har jag fixat och donat lite här hemma. Köpte en hylla på Rusta och var glad i hågen att få sätta upp den då jag inser att av alla fyrahundratusen miljarder skruvar som vi har liggandes så var det bara EN enda som passade. Dvs tre för lite.
Satfläsk också!
Bättre lycka imorgon....

Jag och Lill-Knas var och handlade en sväng på Coop. Visste ni att där jobbar en tjej, som just gjort slut med sin kille och att hon har sagt åt honom att komma och hämta sina saker?
Jo, det är sant! Hon pratade i telefon samtidigt som hon skulle ta betalt av mig. Och då hörde jag det. Men hon orkade engagera sig så pass att hon sa 'hej' och 'tack' till mig.
Det va väl snällt!?


Nu blir det film!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar