måndag 3 januari 2011

Mot nya äventyr.

Som bloggare ska man väl sammanfatta året som gått. Jag lägger dock inte ner så mycket energi på det, för det finns bara en sak som gör 2010 speciellt. Och det är den dagen då Lill-Knas föddes. Det finns inget annat. Bara ett stycke kärlek!

Och vad kommer 2011 att erbjuda då?
För min del, så kommer jag att vara mammaledig den största delen av året. Jag antar att dagarna kommer att bli mer och mer aktiva ju mer Elis sätter fart på små benen.
Och så ska det målas i huset. Pappa hjälpte oss att måla taket i allrummet då dom var här över nyår, så nu ska jag måla väggarna vita. Bara att få taket vitt blev så fint!
Helt plötsligt blev det väldigt trivsamt att vistas på övervåningen. =)
Och så ska en vägg i hallen bli svart. Kommer att bli riktigt bra. Hoppas jag iallfall!
Ja, så mina kvällar framöver kommer att spenderas i målarkläderna. =)

Sen är det ju som vanligt med att ett nytt år börjar....
Jag räknar ju självklart med att bli SNYGGARE, SMARTARE, SMALARE och ROLIGARE! ;)

Så, mot nya äventyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar