fredag 5 november 2010

Då tiden står stilla.

Då var vi packade och klara. Ja, iallafall jag och Elis.
Casja och Alice tyckte nog att jag skulle packa åt Jimmy också, men jag sa till dom att han är stor nog att göra det själv. Och på frågan om dom trodde att han skulle fixa det så var svaret ett något tveksamt ja...
Och ja, nu står tiden stilla. Vill att det ska bli imorgon så att vi kan åka. Vi kommer att dra iväg så fort Elis vaknar, så vi räknar med att va på gång runt halv sex.
Det skulle dock inte förvåna mig att han just imorgon bestämmer sig för att ta sovmorgon...och ok...det funkar det med...

Längtar verkligen hem!! Känner att jag behöver fylla mina lungor med norrländsk luft!

Nu blir det Idol och vällning till Lill-Knas.
Frågade förövrigt Cajsa vem hon hejjade på i Idol.
"Han som är bra" var hennes svar.
Självklart!

1 kommentar:

  1. Vilken dum fråga klart att Cajsa vet att han är bra
    KRAM mamma

    SvaraRadera