söndag 24 februari 2013

Oro.

I fredags fm spenderade jag två timmar på förlossningen. Hade inte känt bebis sen dagen innan och dom ville att jag skulle komma upp. Har nog aldrig varit så rädd och nervös förut, men efter flera koller så kunde dom konstatera att bebis mår bra. Puh!
Dom kunde se att jag har riktiga sammandragningar och undrade om jag känner dom.
Haha OM jag gör!
Hoppas på att kunna gå ner på halvtid snart.
Kan inte minnas att jag var så här nojig och orolig då jag väntade Elis och anledningen till det är nog min bm som satte griller i huvudet på mig redan från början. Jäkla tant!

Idag har det varit helt underbart väder, så jag och E åkte för att köpa korv och engångsgrill, vår grill hamnade i grillhimlen i höstas. Och sen spenderades nästan hela dagen ute i solen. Så fantastiskt underbart!
Kommer garanterat att somna ovaggad o natt!
Kramelikram❤




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar