söndag 17 februari 2013

Nähe.

Det blev ingen vagn. Det blir ingen vagn. Orkar inte gå in på varför, men vi prioriterar lite olika här hemma. Han jag gifte mig med och jag.

Ikväll har jag "snart föder jag känslan" igen. Hade så hela förra helgen. På lördagskvällen var jag säker på att vattnet skulle gå. Har ont och så trycker det på så inåt helvete.
Var hos läkaren i måndags och det var inget att oroa sig för. Det är bara kroppen som börjar vara trött och påverkad.
Väntar på svar ang. gravidpenningen jag sökt, men har inte hört nåt. Än.
Undrar bara, kan man få gravidpenning från hemmet med?

Nu väntar jag bara på att tvättmaskinen ska bli klar, sen kryper jag till sängs.

Kramelikram❤

1 kommentar:

  1. Hoppas att du kan vila lite när du är ledig !
    Han är ju för söt mormors lille solstråle ,och håll ut åtminstone fem veckor till för snart har ni en guldklimp till
    KRAM mamma

    SvaraRadera