lördag 21 april 2012

Ledig helg.

Kan dagen ha börjat bättre än då min lilla prins kom och la sig bredvid mig i sängen och sa;
"Jag älskar min mamma"
Söta lilla bästa unge!❤



Igår satt jag och spanade på vigselringar. Det finns ju några att välja på, en hel del fina. Och en hel del vidrigt fula.
Jag hittade dock den perfekta!



Ja, den var helt perfekt tills jag klickade på prislistan.
65000 spänn.
Den är inte längre perfekt.
Jakten fortsätter.

Ikväll grillade vi. Mumsfilibabba! Och medans Jimmy la Elis, knåpade jag ihop en liten drink åt oss var.
Supergod, men den kommer nog vara ännu godare i sommar på altanen!





Nu är klockan tio och småbarns föräldrarna tackar för sig och går och lägger sig.

God natt!
Kramelikram

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar