onsdag 4 april 2012

Första dagen på ledigheten.




Imorse flög vi upp till dom Norrländska skogarna.
Det var Elis premiärtur att få sitta på egen stol på planet.
Till en början var det lite spännande, men det glömdes snabbt bort.



Väl framme, så var det dax för mig att besöka damrummet. Problem uppstod dock då jag kom till själva torkningsmomentet, eftersom jag absolut inte kunde komma på hur jag skulle få ut papper...



Det löste sig dock i slutändan! ;)

Efter en liten shopping runda på stan drog vi hem. Underbart!

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Utomhus hade Elis snöbollskrig med morfar..



Han passade också på att hjälpa till med att klippa...öh...köra gräsklipparn.





Nu längtar jag efter att få sooova!
Trött så in i Norden.
Imorgon väntas en dejt med bästa kusin Erika, kanske också en faster och en liten sötnöt som heter Alfons. Mys!

Ta hand om er!❤
God natt!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: