lördag 10 september 2011

Övningstur!

Ikväll har vi tagit oss en cykeltur. Det var dax för mig att lära mig cykla med Elis bakpå och det gick ju bra. Största problemet var väl att knäppa loss honom då vi kommit hem....



Annars så har vi inte gjort så mkt idag. På morgonen städade jag nedrevåningen och sen hjälptes jag och Elis åt att rulla och steka köttbullar.
Efter lunch var det dax för sov stund. Den varade i TRE timmar.
Vi sov som stockar båda två och jag antar att vi behövde det. För mig har det varit en intensiv och förvirrad vecka på jobbet.
"Vi" bygger om till en super duper fin butik, så det är mkt stök och bök.
I fredags kväll jobbade jag över och i morgon ska jag in och jobba lite extra.

För Elis går det bra på dagis, lite tårar då han vaknar efter sovstunden, men annars går det bra! Underbart!

Nu sitter vi i soffan med varsitt glas vin och glor på tv.
En perfekt avslutning på lördan!

Kramelikram

1 kommentar:

  1. Tycker att Elis ser ut att vara LITE rädd
    KRAM mamma

    SvaraRadera