lördag 17 september 2011

Lördag.

Imorse klockan åtta gick jag och Elis ut på baksidan för att göra lite höst. Krattade och skottade ihop fyra, hanterbara, säckar med äpplen. Och så kastade jag sommarblommor och ställde bort "växthuset". Elis hjälpte till i fem sekunder, sen ville han ha fruktstund.



Nu ska det bara köpas hit lite höstblommor. Synd bara att jag denna månad blir utan pengar, men till nån liten ljung ska jag nog kunna skrapa ihop lite slantar!
Då Jimmy slutat drog vi till Norrköping för att köpa lite smått och gott till stundande utlandsresa.
Och hemma igen klipptes gräset och middag fixades.
Elis har varit full i bus heeela kvällen!



Nu sitter vi och jäser i varsitt soffhörn och för min del tror jag snart att det är dax att sova.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar