onsdag 2 mars 2011

Jag löper!

På band, alltså.
Börjar otroligt sakta, men säkert, hitta igen nån slags kondition. Och jag räknar inte minuter, meter eller kilometer jag springer. Utan jag räknar låtar.
Idag sprang jag två låtar, inte efter varann utan med tio minuters rask promenad mellan.
Men än då! TVÅ låtar liksom!
Och eftersom att det var en melodifestival låt, så blev det sammanlagt sex minuter.
Det låter ju faktiskt sjukt lite, nu då jag tänker efter, men en STOR seger för mig då jag flåsade fram ett "j a g...h a r... s p r u n g i t... e n...h e l... l å t" till Jimmy.
Andra vändan sjöng jag tom med!
Har som mål att springa fyra låtar innan nästa söndag.
Det kan tänkas att den fjärde låten bara blir Imse vimse spindel, eller nåt annat kort! ;)

Nu väntar sängen och en (förhoppningsvis) god sömn.
Imorgon ska vi mysa med Caroline och Lova. Lövley!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar