söndag 11 december 2011

Det närmar sig jul!

Tanken var att vi idag skulle åka ner till Göteborg för att hälsa på kusin med familj som har spenderat sina senaste veckor på sjukhus med sin nya lilla familjemedlem.
Men Elis snoriga näsa och deras magsjuka kom emellan.
Synd som tusan!!
Men jag håller tummar o tår att dom får komma hem till jul så att vi kanske kan träffas då!

Så istället drog vi till Norrköping för att hjälpa tomten lite på traven. Dagen bjöd också på lunch, dansuppvisning, "titt-ut" i provrum och självklart spring o lek i leksaksaffären! :)




Och så hände det bääästa! Efter år av tjat fick jag mig äntligen en liten nätt dammsugare. Har älskat dom i flera år och nu äger jag äntligen en!
Underbart!



Kommer förmodligen inte att få ha den för mig själv...




Igår var det julbords premiär. Vi hade fest med jobbet och oj,oj,oj så gott det var.
Men hujedamej så mätt man blev! Puh!




Imorgon är det jobb. Skoj!!

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar