fredag 28 oktober 2011

Åter till det 'normala'.

Vi har ju haft en ombyggnad med stort O på butiken de senaste sex månaderna och i torsdags var det ÄNTLIGEN dax för nyöppning!! Fint som snus har vi fått det.
De senaste två veckorna har väl mest bestått av sömnbrist, ont i magen, övertid och tårar. Sen så har självförtroendet (som redan innan inte var på topp) åkt på en jävla käftsmäll.
Mer ska jag inte skriva, eftersom det handlar om jobbet,
men efter att ha fått sovit ut (tack mamma o pappa!!), så känner jag mig redo att hitta tillbaka till det normala. Jamena, nu kan ju allt bara bli bättre! Eller hur!?

Som sagt är ju mamma o pappa här. Mamma kom i måndags o pappa i onsdags. Elis har varit hemma från dagis hela veckan och hållt låda här hemma. Han o mormor har bakat bullar och plockat här hemma. Toppen bra!
Och som sagt, imorse efter att ha varit vaken med Elis en stund fick jag sova.
Och som jag sov! Ända till HALV ELVA!
När hände det senast liksom!?

Idag har vi strosat på stan och shoppat lite. Jag har, som jag gjort de senaste veckorna, som vanligt varit på Indiska och pillat och provat jackan jag sett där. Men 1000 spänn, känns lite väl saftigt. Nu hoppas jag att den hamnar på rea! ;)

Snart väntas sängen och en god natts sömn.
Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, men det visar sig!

Kramelikram





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar