lördag 2 april 2011

Grönsaker, bär och annat smått och gott!




Jag planerar trädgården! Det ska nämligen bli ett litet litet grönsaksland på tomten och ett litet växthus. Tanken är att ta bort en helt oanvänd grusgång och en rabatt som ser ut som sju svåra år. Så en hel massa jord, sand och gräs måste fixas och att sambon tar fram sina största muskler eftersom några vidriga kantstenar ska tas bort.
Jag har ett annat alternativ också som utesluter trädgårdslandet. Vi får väl se hur det blir. Ett som är säkert är då att inget kan bli sämre än det är nu! :)
Kramelikram

2 kommentarer:

  1. Pallkragar är bra att göra TRÄDGÅRDSLAND av inte så mycket grävning när du anlägger och när du vill sluta att så. Trädgården ska vara rolig och inte jobbig. mvh I-B

    Jag vill oxå ha barmark,Jimmy får kanske sitt gods på pallkragar ( nästan gratis)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Men jag har bestämt mig för att i år skippa landet och kanske ta tag i det om några år. Känner att jag måste få lite mer grönare fingrar först!

    SvaraRadera